FIFA 13

Preview
Review
Special
Screenshot
Download
Trailer
FIFA 13 Skill games trailer

FIFA 13 Skill games trailer


15 August 2012 11:16 | Nieuws | Fodbaddun | 12 reacties

Ooit al zitten vloeken omdat je bepaalde fases in FIFA nooit helemaal beheerste? Het kan aan verschillende dingen liggen en soms is het gewoon wat gebrek aan het onder de knie hebben van bepaalde skills. FIFA 13 wil hier korte metten mee maken. EA introduceert een nieuw systeem: skill games. In deze kleine minigames schotelt EA je telkens verschillende soorten uitdagingen voor. Dit kan gaan van vrije trappen mikken naar een roos, dribbelvaardigheden of het uitspelen van bepaalde aanvallen.

 

Je kunt deze trainen zoveel je wil en langzaamaan is het de bedoeling dat je inzicht krijgt in het spel en dit ook gaat toepassen in je matchen. De skills beginnen van tamelijk gemakkelijk, zoals het dribbelen tussen paaltjes, tot al enigszins wat ingewikkelder zoals het 1 vs 2 bij een aanval of het nemen van vrije trappen. Dankzij deze skill games hoopt EA de instapdrempel voor nieuwelingen wat lager te maken en de trainingsmogelijkheden voor veteranen nog wat meer uit te diepen. Geniet alvast maar van onderstaande video!

 

 

Informatie over FIFA 13


Releasedatum: 28-09-2012
Ontwikkeld door: EA Sports
Uitgegeven door: Electronic Arts
Genre: Sport
SinglePlayer
Beschikbaar op: pc ps2 nds psp x360 ps3 wii 3ds wiiu psv
Age 3+
 
1 100% rep

MuSSo zegt op 15/08/2012 11:30   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Zeer leuke toevoeging.
2 100% rep

Mordocai zegt op 15/08/2012 11:35   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Besteld, betaald en wachtende op de release
3 100% rep

sagapo zegt op 15/08/2012 11:53   [?]

  Rating 0 16+ 16+
mja, ik wacht reviews af...
4 100% rep

Zipoli zegt op 15/08/2012 12:06   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Nice! Ik vond het altijd al zo moeilijk om trucskes te leren. Dit gaat mij zeker helpen.
5 100% rep

crazyjoker zegt op 15/08/2012 12:17   [?]

  Rating 0 16+ 16+
met truckskes had ik niet echt problemen. Is wel zeer leuk gedaan
6 100% rep

AlexanderMenu zegt op 15/08/2012 12:29   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Nice! Zal ik zeker af en toe eens spelen.
7 100% rep

DeLod zegt op 15/08/2012 12:32   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Meh, gisteren nog eens FIFA gespeeld bij een maat van mij, en scoren gaat echt veel te gemakkelijk. Op matchen van 5 minuten lang zijn 4 goals niet uitzonderlijk. Weinig uitdaging, weinig voldoening.
7.1 100% rep

Bassism666 zegt op 15/08/2012 12:45   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Op welke moeilijkheidsgraad speelde je? En niet liegen!

Ontopic: Damn dit is een prachtige toevoeging!
7.2 100% rep

Gamus zegt op 15/08/2012 13:11   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Zal dan idd toch gene vette geweest zijn. En ook tegen elkaar is moeilijkheidsgraad van belang, keepers groeien of zakken mee, dit is belangrijk voor het aantal goals. Als je twee casual fifa spelers tegenover elkaar zet die nie 100% overweg kunnen met het verdedigen en passen waarbij de keepers van laag niveau zijn dan is het niet uitzonderlijk dat er 4 of 5 goals vallen.

En als het tegen de computer is zal het zeker nie hoog gestaan hebben. Ik speel op het hoogste niveau en moet altijd vechten om te scoren. Mijn wedstrijden eindigen meestal op een 1-1. En een niveau lager is dan weer te makkelijk.
8 100% rep

insaniacbe zegt op 15/08/2012 13:10   [?]

  Rating 0 16+ 16+
FIFA is gewoon het beste voetbalspel!
9 100% rep

Krikke zegt op 15/08/2012 13:30   [?]

  Rating 0 16+ 16+
dit spel moet ik hebben.FIFA is de best.
10 100% rep

ActOfLeetn zegt op 15/08/2012 14:38   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Dit ziet er echt fun uit